خرید پاوربانک روموس Romoss Sense 15 با ظرفیت 15000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک روموس Romoss Sense 15 با ظرفیت 15000 میلی آمپر یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی روموس می باشد. این محصول در ابعاد 139.0X65.0X215 میلی متر طراحی شده است. هم چنین پاوربانک روموس Romoss Sense 15 با ظرفیت 15000 میلی آمپر دارای ظرفیت اسمی 15000 میلی امپر و ولتاژ وزودی و خروجی 5 ولت می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پاوربانک روموس Romoss Sense 15 با ظرفیت 15000 میلی آمپر در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

فارس مارک:

با مدل «Sense 15» از سری پاوربانک‌ های «روموس» باتری دو دستگاه مختلف نظیر گوشی موبایل و تبلت‌ تان را به‌ طور همزمان و بدون نیاز به استفاده از پریز برق شارژ کنید. در این محصول دو درگاه خروجی USB وجود دارد که امکان اتصال و شارژ دو دستگاه مختلف به‌ طور همزمان را خواهد داشت. شدت جریان خروجی در یکی از این درگاه‌ ها 1.0 آمپر بوده و در درگاه دوم 2.1 آمپر شدت دارد. البته باید توجه داشته باشید که شدت جریان خروجی در این مدل از پاوربانک‌ های روموس زمانی که از هر دو درگاه خروجی آن به طور همزمان استفاده کنید، در مجموع 2.1 آمپر خواهد بود. همچنین ولتاژ ورودی و خروجی در این شارژر همراه 5.0 ولت و شدت جریان ورودی در آن هم 2.1 آمپر است. برای استفاده از این شارژر همراه کافی است دستگاه مورد نظرتان را با کمک کابل USB به یکی از درگاه‌ های خروجی متصل کرده و منتظر بمانید تا باتری آن شارژ شود.

 

ایده برتر:

بر روی بدنه پاور بانک 15 هزار میلی آمپر روموس Sense 15 دو پورت خروجی USB تعبیه شده که یکی از آنها دارای شدت جریان یک آمپر و دیگری دارای شدت جریان 2.1 آمپر است. از این پورت ها می توانید برای شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کرده و از سرعتی مطلوب در شارژ آنها بهره مند شوید. همچنین پاوربانک گوشی موبایل روموس مدل Romoss Sense 15 از دستگاه های متصل به آن در حین شارژ شدن محافظت می کند و برای این منظور به مدارهای مقاوم در برابر شارژ بیش از حد، ولتاژ بیش از حد، تخلیه باتری، نوسان شدت جریان و ولتاژ، اتصال کوتاه، افزایش دما و اختلال الکترومغناطیسی مجهز شده است. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک گوشی روموس Sense 15 نیز مؤثر بوده است.





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 18 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی